vissa vill man bara sudda bort från sitt liv

Gillar man inte svordomar och ilska så ska man sluta läsa nu! Hur fan är man funtad som människa om man varit med denna människa och hjälpt till med dennes hund och sen får se att denna människa skickar mail till andra som har med mig i ALLRA HÖGSTA grad och tror dessutom att jag inte samtalar med den som fått mailet..- e du dum i huvudet eller??? Framför allt berör det mig så vill jag få info först och se om jag kunnat göra något, nejdå för varför ska vi finnas till för att kanske hjälpa och informera säger bara -stick o brinn, du existerar inte längre! fy fasiken så jä*a lågt, och sen har mage att le och ropa hej när du sen ser mig!!!




Sen har vi faktiskt mkt annat som försigår på "klubben", och detta ska jag publicera längre fram dvs den konversationen som bara är helt sanslös...... Så går det när man bara ser efter sitt eget revir och pinkar in sig=)) Bara för att man är så full av hat eller rent ut sagt kanske även bara egoistisk... mer om det längre fram...

Går tillbaka lite.. började 2010 ganska tufft och man började fundera lite över livet så att säga... Jag sa upp mig från mitt arbete och fick ett nytt och så även Tindra och denna gång med betalning också=)) Det blev en nystart, jag började sålla i mitt liv om vad som betyder något för mig... Jag saknar givetvis arbetskompisarna men dessa håller jag kontakt via FB och ett himla massa messande=))
Började i samma veva läsa psykiatri på distans på Gävle Högskola, mkt intressant=))
STORT TACK till er alla som hörde av sig via telefon, mess och mail då när jag hade det så jobbigt, även om jag ej orkade kontakta er då, det var värt så mkt ska ni veta=))) och jag glömmer det aldrig....vissa mess gjorde att man överlevde dagen.....

I hundvärlden (el leonbergervärlden) så håller jag mig till männsikor som får mig att må bra för människor som ger mig negativ energi har jag för länge sedan ratat, men i bland så måste man sålla om, främst när man trott att en människa är på visst sätt och visar sig på ett annat, sen så finns det dem som man har hemska föraningar om redan från början tyvärr... Sen finns det ju människor som bara växer o växer så man blir alldeles varm inombords dvs visar styrkor och resurser hos de personerna som man aldrig kunnat ana=)))

Sammanfattningsvis: Jag har ett nytt jobb som jag älskar och jag har stora förhoppningar på att detta ska bli tiptop=))  Jag omger mig med folk jag trivs med, i bland känns det som att jag missköter det för att tiden ej räcker till och så får man dåligt samvete av det=(( Men ni som känner er träffade - jag älskar och uppskattar er... En del ringer ofta men jag hinner aldrig ringa tillbaka och det skäms jag även över...
Kontentan av mitt dravvelskrivande i dag är väl bara: kasta ut skiten i ert liv och ta vara på det ni har samtidigt som jag vill be om ursäkt för att jag själv ej varit den mest sociala i år fast nu känner jag en ljus vändning på det mesta... Så ändock måste jag avsluta så som jag brukar....
Happy C

för det är det jag är för det mesta jue=))))))


Kommentarer
Postat av: Marie & Grabbz

ÄÄÄÄäääääntligen lite nytt här! Men sen var det ju förstås att jävla skitsnack, mobbing ja å allt vad det nu är som sabbbar så mycke :( Men nu skiter vi i alla dumma!!!!! Eller ska vi gå med i forumet och börja skriva där vad som händer ;) Då skulle det väl bli fart på vissa :) Hoppas verkligen nya jobbet blir så bra som du hoppas! Kramen till er alla!

2010-04-24 @ 15:59:36
Postat av: Anonym

jajemensan, och snart blir det nog massor=) gott o blandat el ska man kanske säga surt o blandat asg asg. jag går nu o bara väntar o väntar..... på en viss dam ska sätta fart=))))) kram på dig vännen

2010-04-24 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0