faller på eget grepp??? 1 maj 2009

Det händer ju saker hela tiden visserligen, och i bland måste man sortera runt lite. Haft en ganska härlig tid med bebisarna, men nu är den tiden förbi, de flyttar på söndag.
Jag har skrivt ett par skrivelser till styrelsen för SLBK ang en hel del saker, vilket jag verkligen hoppas kommer att redovisas på kommande styrelsmöten, jag vet med mig att flera har gjort det eller kommer. Det är så otroligt genomskinligt vad vissa sysslar med så man behöver inte ens ha hjärna för att se vad som pågår.
Jag anade redan när jag åkte hem från mötet... "nu ryker RAS, med dessa i styrelsen" och jag kan väl villigt erkänna att det var många farhågor jag hade.... en efter en slår in - tyvärr.
Jag skiljer på sak och person och då menar jag att det är inget fel på person i sig utan nu skriver jag hur man sköter sitt uppdrag som förtroendevald... och hur fult vissa saker åtgärdas....
Jag kommer att löpande lägga ut skrivelserna här, både de jag skrivit och de jag får svar på.


ljuvliga valptider=))


Solong
Happy C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0