Fredag 6 mars...lögner vänner styrka svaghet...

Jag vet att det är friidrotts EM just nu, men tyvärr inga svenskar på G....-jo föresten Mattias sprang nyss och vann hans försökheat..
Johan såg jag i morse och han vann lekande lätt sitt försöksheat=)

Annars händer det väl inte så mycket just nu. Allt är klart för valpningen vilket jag hoppas kommer att gå bra, jag hoppas att det sätter i gång under helgen nån gång..I bland så vill man berätta så mycket, men man är väl lite feg med skrivna ord för en del folk är så otroligt korkade och väljer att läsa på ett sätt och ha en egen tolkning så vissa saker blir bäst sagt än nedskrivet så dessa tankar behåller jag för mig själv - fast jag kokar när jag tänker på det....

Jag vill ändå rikta ett MEGA TACK till vännen som jag prata med i går kväll!!!! Såna vänner är man stolt över att ha, du vet vem du är...=) Ärlighet varar längst...

Prata med annan vän i dag, jag har väl aldrig sagt så många herregud och jävlar och jösses någon gång på så kort tid=) Jag beundrar henne för vad hon och en tjej till ska göra, det kommer inte att bli lätt!!!! Jag kommer att tänka på er hela lördan=) så hoppas jag mannnen din tar hand "om det andra"  Det har varit så mycket lögner och nu har dessa fått nog, så nu bygger de upp en styrka till i morgon. Tyvärr så har ju min vän alltid varit "svag" för sina vänner men nu äntligen ska hon säga i från, strongt tycker jag - på tiden att du tänker på dig själv!!! KRAM

Ska försöka knäppa lite foton nu under helgen på vofsen...
Michaela kom hem i dag och var mäkta stolt. (alla barnen i skolan får sk veckobrev) och på veckans brev så var Michaela med- hon hade fått ros för att hon vid varje skidpass under veckan hjälpt fröken med "lillettorna" att få av och på med skidutrustningarna varje rast=) ...och inte nog med det, honåkte nästlängst av alla i skolan det var bara en kille som åkt skidor längre än henne under "skidveckan"!!!!!!!!! Michaela har åkt 4 mil, mammas duktiga tjej Jag är så stolt över dig!!!!

Nu har jag inget mer att skvallra om...

Solong
Happy Catrin


peace.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0