Vilka flickor...

Våra skidskytteflickor, tyvärr så fick jag telefon precis inför sista skjutningen,.(i och för sig med en go tjej så det var värt det).. sä jag missade skyttet bildligt=) men jag hörde från mannen i tv-rummet hur tyskan bomma alla fem på sista skjutningen och hon ledde fram till dess...
Jag hann se slutvarvet och Helena slutade som tvåa och hade hon inte missat sista stående som hon gjorde med en bom (tror det är första gången hon bommar ett skott i stående på evigheters evigheter... )´men en hedrande 2:a plats och sen kom ACO på en finfin 5:e plats. Vilka härliga tjejer!!!!

Snart är det dax för herrarnas masstart, hoppas det går lika bra för grabbarna med....
Annars var det leonbergerträff i dag, hoppas de har en mysig dag dem med, men tyvärr så drog skidorna allt för mkt så får jag väl erkänna att det var aldeles för blött att traska i skogen i dag...

Som vanligt så när jag tittade ner i min hundtunna så skrek den oroväckande tomt en helg (som vanligt) jag ringde Carina på Österby-Zoo   http://www.osterbyzoo.com/index.do fick jag komma förbi...... som alltid så ställer goa underbara Carina upp, puzz på dig kompis

Fodertunna halkade med också=)
nepp nu ska jag fortsätta kika på skidor, så jag kommer  att ha en redig träningsvärk i morgon=)
Solong
Happy Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0