Gammal repris som repat upp sig=)

I morse så for jag i väg till Älvsjömässan, jag och Tindra var ju med på Psykiatrimässan i dag=)
Tindra tittade liiiiite underligt på mig när jag satte på henne tjänstetäcket innan vi klev in på mässan, hon bara stirra på mig ungefär som om jag vore tokig!!! Hon har ju bara haft täcket på sig på jobbet förrut....
Men så snabbt hon fann sig till rätta, det e ju igentligen helt fantastiskt att dessa härliga små liv fattar vad det är som gäller.
 Ingeborg från Vårdhundskolan mötte upp mig utanför mässan och sa åt mig o skynda in för massor av folk hade frågat efter Tindra, och därifrån började det och sen var det full fart hela dagen. Alla kom fram och hade frågor på frågor, till slut kändes jag som en gammal repris som hakat upp mig. Jag hade tänkt slinka in på någon av alla dessa föreläsningar som var under dagen...- men jag ska ärligt säga att det hade man inte en sportmössa att göra, för Vårdhund var så efterfrågat. Mycket roligt var det och tack för inbjudan Ingeborg, detta gör jag och Tindra gärna igen.. Jag sa att vi skulle vara där till 14.30 men tiden gick så otroligt fort och helt plötsligt var kl 16.00 och vi var fortfande kvar=)

Tindra var så otroligt lugn med allt ståhej, alla ville ju verkligen ta på henne och gosa och snosa=), sen när vi gick så tog jag av na västen strax före parkeringen och då stack hon i väg på ett par frivarv och och kom tillbaka och buffa huvudet på mig, för o visa att nu e jag klar nu går vi matte=)

Jag fick i alla fall med mig massa broshyrer från de andra montrarna så nu ska jag läsa till mig infon på nätet i stället.....fast det blir i morn tror jag...


Jag, Ingeborg och Tindra på Psykiatrimässan....




Och här fårTindra besök av Maria som är den som arrangerat Psykiatrimässan..


Solong
Happy Catrin
och en mkt belåten Tindra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0