I Hate Mondays....

Skoja bara=) men nån rubrik var jag ju tvungen att ha...
I dag har jag varit ledig i alla fall från jobbet. Hemma har jag däremot jobbat=) Städat, tvättat, fixa mat mm mm så jag har haft fullt upp i alla fall, kanske inte det roligaste men nån måste ju gära det... Resten av familjen jobbade ju eller var i skolan.

I dag har jag bokat tid med min veterinär på ultraljud för Tindra, min vet tycker väl att jag är den mest ostrukturerade hundmänniska som finns, jag har noll koll vad gäller vissa saker och även noll framförhållning, men han löser det alltid, ja jag vet - jag har världens bästa veterinär=)

Håll tummarna att Happy C fortfarande är Happy i morgon kväll.....


Solong
Happy Catrin


Flickorna gosar =) en del av dem i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Marie & Grabbz

Det var väl med flit du inte skrev vilket datum :)))

Lycka till!!!

2009-02-09 @ 20:05:59
URL: http://www.leonberger.dinstudio.se
Postat av: Marie & Grabbz

Det var väl med flit du inte skrev vilket datum :)))

Lycka till!!!

2009-02-09 @ 20:08:06
URL: http://www.leonberger.dinstudio.se
Postat av: Marie & Grabbz

Det var väl med flit du inte skrev vilket datum :)))

Lycka till!!!

2009-02-09 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0