2 starka viljor i ens egen hjärna..... 24/2

Ja, vad gör man då??? I bland kan jag bli så trött på mig själv.. Jag är en mkt passionerad människa inom vissa genrer och när det då blandas in hur jag som människa fungerar principiellt..- ja då krockar det i bland tyvärr...=(

Jag har vägt  för och nackdelar så länge nu, så jag kände att nepp nu var det dax att göra ett val...
Jag har aldrig varit lyckligare än vad jag varit det här senaste året, jag tycker allt har fallit på plats. Det största är väl att rastlösheten har försvunnit lite grann, jag blev ju lätt det när jag kände att jag stod och trampade för länge på samma ställe...

2008-2009 har varit underbart både privat och karriärmässigt, jag känner att jag fått leva till "fullo" på båda delar (ja, jag vet kanske låter lite lulligt och tråkigt=) men så har det varit...

I dag är jag ledig och har kikat på skidor...- vad annars=) Även röjt lite i gömmorna här hemma....

kanske återkommer i kväll
Solong
Happy Catrin

Kommentarer
Postat av: Marie & Grabbz

har din järna bara två viljor! min avbryter mig HELA tiden! väntar på dina vappisar! hoppas nya jobbet blir bra! puss&kram

2009-02-25 @ 10:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0