Dance with you honey....

Så dansade Magnus och gänget ut ur körslaget..... Åh vad jag har sjungit i kväll och tidigare i dag så var det skidor så man blev helt utslagen HEJA FERRY!!! sen åkte vi på däng av fransoserna i handboll så nyss så sång så ni kan ju tänka er hur slut jag e=) Just det ja, så har jag badat hundar i mellan också..... I bland begriper jag inte hur jag hinner med allt... Maten slapp jag göra i dag i alla fall
Jag är så sugen på få lite förändring, nepp jag vantrivs inte utan jag har blivit lite rastlös bara, blir lätt det när jag har halvtråkigt och det är det i mellanåt, kanske vädret men det har aldrig påverkat mig förr....
I morgon vet jag inte om jag ska skrika fram våra skidåkare eller om jag ska på lejonträffen.... svårt beslut...
Annars så har jag redan börjat med specialen maj 2010, mhm visst ejag ute i god tid...men den ska bli speciell är det tänkt ... domare är redan klart=)
hörs i morn om ni vill
Solong
Happy Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0