Åter vardag.....Gammal go vän och ännu en, vilken härlig vardag=)

Då har första vardagen passerat igen.. Och som vanligt när man varit ledig några dagar så flyger dan på jobbet i väg... Man hinner hälften av vad man vill göra. Så var det internrevision hos oss i dag, trodde revisorerna skulle sätta oss på pottan=) men jag tror nog det gick bra, jag tycker väl att vi har ganska bra koll på vårt arbete och vad som förväntas av oss som arbetar=)

Tindra jobba i dag, den lilla tjockisen=) Hon är stor som ett hus i liggande ställning och ingenting går väl heller speciellt fort utom när det vankas gosaker just nu=) Men när kopplet till jobbet åker fram på morgon , ja då står hon o hoppar som en känguru, ja ni den donnan=) Ändå har det bara gått knappt tre veckor!!!!  Hujeda mig säger jag...  vi får väl se hur detta slutar....

Häromdan surfade jag in på Stay friends...Och vad upptäcker jag ??? En av mina bästa vänner från att jag var "liten" hade registrerat sig, har kanske träffat henne ett par ggr i vuxen ålder dvs för ca 17-18 år sen. Jag var nu väldigt snabb med att maila till henne och i kväll ringde hon -fy fan vad kul!!!!!!!!!! vi pratade och pratade och pratade tiden bara flög i väg, nu ska vi träffas över fika/lunch och skvallra vidare. Nu Anette släpper vi INTE kontakten igen..=)

Och tidigare i dag när jag hade ett ärende på apoteket inne i stan så hör jag ett välbekant skratt och kikar vart det kommer i från , då är det en annan underbart härlig  och gla gammal kompis som jag inte heller träffat på flera år, vi umgicks under den "gamla goa tiden"  så vi kramades och fixa telefonnummer och även vi ska höras av igen...-snart, man blir alltid glad att träffa dig Maria - jag säger bara Grease=) you know what I mean.....kan ju säga att det var tur att man inte hade digitalkamera under den tiden...

Solong
Happy Catrin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0