Perfekt värld???

Jag undra i bland om jag lever en sån eller inte.... Jag surfade runt på nätet härom dagen... Och får läsa en annons som lyder följande ". Han har fått fel vinkel i sina handleder, något som tyvärr är mycket vanligt i dag."
Detta stod på en leonbergerannons, det var med hemsk känsla som jag läste detta...

Jag har träffat många många leonberger, inte har jag sett detta som något problem, då undrar jag ju var dessa leonberger finns som är felvinklade, ett par enstaka individer  säkert, det kan jag nog hålla med om men allt för vanligt?? - nej, knappast... Sen kan det ha hänt saker - absolut det betvivlar jag inte.Om detta är allt för vanligt, vad beror det då på?? arv???miljö??? Man ser ju i alla fall några hundra leonberger varje år, så jag borde ha sett en hel del då om detta var vanligt eller är jag så blind??

I dag har jag badat ett av lejonen, hon såg ut som en svältande vildkatt när hon var blöt stackarn. Fy vad hon har fällt denna gång. Hon ser ju tyvärr ännu smalare ut när Tindra med stormagen ligger bredvid=) Novas löp startar nu forhoppningsvis i mars, hon kom ju lite ur fas vid förra löpet ..

I morgon så är det leonbergerträff för oss upplänningar... ska bli lite kul -om inte skidorna drar allt för mkt på tv:n...
Hej hopp
Solong
Happy C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0