fullt ös ... medvetslös...=)

Nejdå, men fullt ös har det varit...
I onsdags kallade vår chef in mig och den andra sköterskan på hennes kontor... - vad har man gjort nu då, var det första man tänkte på och jag fick "flashbacks" till högstadiet när man hörde i högtalarn att rektorn ville att man skulle komma till hans kontor...- mhm tyvärr så hände väl det ett "par" gånger...
Våran chef informerade att jag och den andra sköterskan ska skifta arbetspkats from 1 mars!! det var snabbt marcherat, och man brinner ju mer för vissa saker, men samtidigt så är ju allt nytt en ny uppgift och en ny utmaning vilket alltid utvecklar en själv om inte annat.. Och just orsaken till att vi skulle byta arbettsplats enligt vår chef var just att vi ska se hela enheten och inte "våra egna" avdleningar vilket man kanske omedvetet gör....och en vidarutveckling av vår enhet.. jaja vi får väl se hur detta bli, det brukar alltid lösa sig på bästa sätt, det blir ju som man gör det

I går på jobbet så kom en journalist och intervjua mig om mitt och Tindras arbete som vårdhundsteam, tog över en tiimme, hon fick även se när Tindra arbetade=)

I går kväll så var vi på Upplandsmästaren 2008 på Fyris Park i Uppsala . Min man följde även med (!!!) vi och Monica o Kent o hundar. Vi fick en fördrink när vi kom med lite godis, sen var det lottning vilka hundar som skulle upp mot varandra sen förrätt och en finfin middag och kaffe o kaka på det, så jag kände mig höggravid när jag äntligen reste mig från bordet=)
Bosco åkte ut i första rundan, Tindra åkte efter 2a rundan och Santos åkte efter 3dje rundan, men en underbart trevlig kväll var det, och ni ... till och med Örjan tyckte det!!!!

I dag så har grabben spelat innebandymatch mot Rimbo och våra grabbar fick vinna med 10-7 - och jag satt givetvis på läktarn och skrek och för en gångs skull så hörde grabben att morsan skrek i högan sky=)....

I kväll blir det nog bara soffläge som gäller, blir lätt så när jag har för tråkigt....
...Sverige vann matchen i dag i LG Hockey Games... vågar man hoppas att dem vinner den turneringen....

hej hopp
Solong
Happy Catrin

Så här såg det ut på golvet i husbilen i somras, kan ni gissa vad och hur många det är?=)
Kan säga att  ALL golvyta var nyttjad utom under bordet och det var bara där vi kunde ha våra fötter...

Kommentarer
Postat av: Marie & Grabbz

Jaja man kan inte vinna allt! Fast ni fick ju ha lite trevligt och du fick med din gubbe :)

2009-02-07 @ 22:46:54
URL: http://www.leonberger.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0